torsdag


efter frukosten imorse cyklade jag upp till actic och körde ett konditions pass. löpte intervaller på 10, 11, 12 & 13 i 30 minuter. avslutade med 2 övningar mage. tog en promenad med hundarna när jag kom hem, och tonfisk biffar fick stå som lunch. strax efter 12 åkte jag till jobbet med valparna  visade upp för hela personal styrkan! uppskattat, för dom är ju sååå söta!! jag & mikaela åkte & torsdags handlade i vanlig ordning efter det.

jag bjöd över nisse på lite kvälls käk, kassler, stekt ägg vita + vitkåls sallad. hur gott som helst, och hur simpelt som helst! efter måltiden vart jag så jäkla gym sugen.. så cyklade upp till actic igen för ett till 30 minuters pass på löpbandet. när jag kom hem så åt vi lite frukt & ko0llade klart på robinson. torsdags mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0