tröttmössa.


torsdag, redan. (nästan fredag t.om!) dagarna & veckorna går så snabbt, känns som helg hela tiden. snabb spola liiite mer?! cirkus 2 veckor kvar snart!

kollar robinson utslagen i soffan. jobbat till 12,30. och så har jag tingat bort min sista valp. atlas är den enda av valparna som fortfarande är hemma. han flyttar dock imorgon, men han förblir arboga-bo. som auqila, som numer heter molly. heeehe. och amber, hon flytta till götborg. och heter numer ella. får se va atlas kommer att heta..

var upp till actic efter allt tidigare nämnt. kände mig återhämtad & "normal" i bena redan igår efter loppet.. men fick ont i benhinnorna när jag försökte mig på löpbandet tidigare ikväll. jag hade verkligen sett framemot att få ta ett hårt löp pass. men det vart knappa 10 minuter. gick över till crosstrainern efteråt, men dom maskinerna uppe på actic.. -suger enligt min mening. så där var jag bara ca 5 minuter. dock intensiva sådanna. jag gick sedan över för att kötta av lite kagge. nöjde mig med 2 övningar. -hängandes & bakvända crunches. ooooch efter deeee... sittande benspark. vilket jag maxade idag! wow va stark jag börjar bli där, haha. mer än vad jag själv väger, sätter jag på vikter. woooow!;-) vart lite abbductor & benpress efter. ett halvdant pass. men ett skönt sådant. tycker det är nice att ha några sådanna då & då med.. men åh, vad jag längtar till jag kan köra ett riktigt konditions pass!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0