tuttar tuttar tuttar över allt!

efter middags passet med marre på city gym, vart 30 minuter intervalls pass på crosstrainern & sedan ett bröst pass. vi avlsutade det med bänkpress, vi brukar vanligtvis börja med det. och det skulle vi ha gjort idag med. man var ganska slut när man skulle köra det som sist.. jacken kom förbi när vi lagom var klara så slapp ju gå hem, hehehe. hem och åt pasta och kassler (tredje gången på 2 dagar) och sedan vart det en kvälls & stads promenad med mikaela. stannade på ICA på vägen hem & köpte bla bananr & kanel..

Emil kom förbi runt halv åtta tiden. vi hade ett litet "eventullt-hejdå-fika" till atlas. denice kom över lite snare på en kopp the och en smörgås till halva idol.. oooch nu, ligger jag i soffan och dricker natt protein - chooklad. som jag ibland gör chokladpudding på. men ikväll vart det "pucko" ;-) snart blir det bingen, måste vila mina ben. det värker i mina knän...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0