fredags pirr.

i måndags var jag på actic + citygym och löpte 40 minuter + 30 min crosstrainer
i tisdags var jag på actic + city gym och löpte 35 minuter + 30 min crosstrainr & styrka bröst (fick ont i mina knän)
i onsdags, citygym 30 minuter intervall på crosstrainer + styrka axlar
i torsdags, försökte jag mig på löpbandet, men hade för ont i både knäen och benhinnorna, så ville inte riskera mer ont. vart 6 minuter konditions rodd + 6 minuter cykling + 6 minuter crosstrainer på citygym sen styrka rygg.

idag fredag, ingen träning. och har lagat liiiite mer fredags lyx käk mot min pasta resten av veckan.. egen gjord potatis klyftor m grillad lax & frisée & maches sallat. (inte den godaste sallaten, men man tager vad man haver.) + en sås på kvarg & sweet chili sås. 

jag har försökt druckit så mycket vatten som jag kunnat. & jag har ätit mer pasta den här veckan, som jag inte äns gjort på 1½ år! jag hoppas på allt i världen att jag hamnar under 3 timmar! fuck, hade en önskan att hamna under 2 timmar. men jag har verkligen inte skött min löpning den här sommaren, som jag skulle ha gjort! men det är lätt att vara efter klok! jag är så jäkla nervös inför imorgon! det är helt sjukt! 16.30 imorgon eftermiddag startar halv marathon för mig & anna i stockholm. jag har fortfarand inte riktigt bestämt mig för vilka kläder jag ska springa i , eller vad jag ska äta för lunch eller mellis heller. jag gillar att ha saker och ting planerat. men har inte bestämt nånting för imorgon alltså. det blir som det blir.

nu ska jag fortsätta dricka vatten och äta lite nötter/godis/kiwi & banan! -bra uppladdning its th shiet!;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0