lördagsmys.

uppdaterat söndag




jag glömde min laddare hos mamma tidigare idag och hatr dåligt batteri på mobilen.. -därav inga bilder. eller, min mobil försöker jag väl ha så passiv som möjligt just nu. allt för att spara på batteriet.

lördagen startade upp runt 8 tiden för mig imorse. skönt med sovmorgon! tycker dock det är lördagsmys att sitta & äta tidig lördagsfrukost till barnprogrammen på lediga lördagar & söndagar..
min frukost bestof utav gröt & två källarfranskor (tror de heter så?) as goda vita bröd.. men kalkon som pålägg + en kopp kaffe. efter frukosten satt jag vid datorn, och tagga till för ett gym pass med lite musik. väl uppe på gymmet försökte jag mig på löpbandet & löpningen. men det gick inge bra, fooortfarande ont i benhinnorna. så det vart rask gång i backe i 10 min. sen gick jag över till trapp maskinen på ett fett förbrännings program i 15 minuter.. gick sen dirkt på crosstrainern 5 minuter. gahh vad dåliga crosstrainer det är där uppe.... sen vart det 4 övningar mage varav en av dom var på pilates boll. vilket har blivit en av mina favorit mag övningar just nu. hojjade hem & tog en promenad med denice & båda hundarna i det otroligt fina höst vädret! riktigt riktigt nice väder idag alltså! då vill man inte sitta inne hemma. skönt med frisk luft också! efter promenaden gick vi hem till mig på mellis. runt 15 tiden gick jag hem till mamma. hela familjen samlad till en stark kyckling wok, as god! och jag tog iniativet till efter rätten. maräng swiss. as gott! mumsa säkert i mig halva. jag & barnen övade sen på lite sit-ups & armhävningar. vi spelade lite nintendo 64 också, -donkey kong. vilket jag är as grym på ;-) resten av kvällen har jag varit hemma, färgat håret & ätit lite lösgodis..

träffade på atlas idag med nya ägarn, innan jag kom hem till mamma. atlas heter numer "bert" haha as gulligt ju ;-) allt hade gått jätte bra, han verkar vara en social & trygg valp!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0