face to face.


jag har uppdaterat länk listan till höger.. en hel del som bytt blogg plaster osv.. och lagt till några "nya" namn, några styckna som jag har följt ett bra tag som är för jäkla grymma tränings bloggare! g-ryyyma prudar!!!

mätt & belåten sitter jag i soffan, framför idol som precis börjat. igår gick jag & la mig 20,30. bara för att jag kände att jag inte had så mycket uppe att göra, kände att jag hade städat nog i lägenheten, hade motionerat klart för dagen & hade kollat allt jag kunde kolla på nätet.. så jag gick och la mig & sov! jag skulle ju ändå upp kl 04,45.... haaa trodde jag! jag hade min iphone på ljudlöst.. det förklarar väl allt!? -det såklart jag försov mig. jag vaknade 7,30 (!!) så det vart en as snabb kissning för dogsen & jag klädde på mig, borstade tänderna samtidigt som jag satt på toan, skyndade till köket och till kylskåpet för att hämta min burk mini keso. tog på mig ytter kläderna och hojjade snabbare än blixten till jobbet! gahh! mmhmm, hur som helst så slutade jag 14, hojjade hem & rastade hundarna och gav dom en försenad lunch. sen virade jag om till tränings kläder & fyllde på med protein i flaskan & sedan tog jag hojjen upp till actic. det vart 10 minuter rask gång som uppvärmning. sen intervallade jag i 30 minuter så gott jag kunde mellan nivåerna 7,5-10. det gör fortfarande ont i vaderna/benhinnorna... när jag springer! jag fattar inte, jag har väl aldrig haft ont i dom förut..

cyklade hem med ett par värkande vader, tog en dusch och sedan gick jag och la mig i gayrosten 20 minuter. kilade till stan till ica och köpte ett paket ägg & hårfärg. så nu har jag färgat om håret. -vart myckt bättre! dagens käk vart 2 st äggtoast.. dille på toast? mjaaaa! gött som fäääään!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0