varmluft.

rygg passet igår gick huuur bra som helst! cyklade upp till actic m A och så körde vi rygg ihop. och det gick verkligen skita bra! körde igenom hela ryggen. och jag tyckte under passet att det gick bra också, muskelkontakt. och hade en såndär dag då jag kunde ta i från tårna på riktigt. så himla kul att se A verkligen trycka på och verkligen kämpa ut till den sista repetitionen som man knappt orkar göra klart för att man e så slut! tuuuung! och igår var första gången jag kände mig spy färdig under passet. det ver verkligen inte långt ifrån spyan i munnen.

efter passet kom ML hem till mig och vi åt en varsin sallad till idol, mys onsdag! gillar dagar man är effektivt aktiv!


idag gick jag till citygym med M. ruunt 8 tiden, det var vi två och en till kille på gymmet. jag körde ben, älskar att köra ben på citygym. dom har 2 as grymma maskiner som actic inte, har. weeelll.. och i vanlig ordning när jag kör ben & rumpa så känner jag att träningsvärken börjar komma redan nu på kvällen. bränner hårt i baken & baksida lår på mig heehhe.

förresten, maj 2010 mätte jag alla mina kroppsdelar... nu mätte jag samma delar igen. och jämförde. jag har gått upp på alla delar förutom över brösten - där jag har minskat! har mätt på de största stället, oavsett vilken kropps del..

känns ju bra att det går uppåt iallafall, träningen & kosten gör framsteg. sakta men säkert!;-)

maj 2010     /     september 2011

lår  49cm     /     lår 53 cm
under navel  75 cm     /     under navel 78 cm
vad 31,5 cm    /     vad 32 cm
bröst 88 cm     /     bröst 84 cm
rumpa 88 cm     /     rumpa 90 cm
arm 24 cm     /     27,5 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0