you can do it.

tog en rejäl sovmorgon imorse, vaknade runt 10-snoret. väl behövt! när jag skulle gå upp så hade jag dock helt glömt bort värken. j.a.g.k.o.m.k.n.a.p.p.t.U.P.P! goooosh vilken smärta & värk! (-men lätt värt det!) arrrghh, mamma komförbi med voltaren salva efter lunch och jag trodde inte det skulle hjälpa men kors i taket! efter några rörelser m smörja på varje knä skål så var det ju så gott som borta. jag kunde gå normalt igen, thank god!

jag & syster gick till affären och köpte oss en lite godis påse till kvällen. lagade även iordning en stark kyckling wok, lagom till idol tog vi fram godiset. och när den skålen var slut högg vi in på melonen vi hade köpt. längtar till imorgon, längtar till frukosten & jag längtar till gymmet! jag.vill.svettas. nu har jag 14 oktober som mitt nästa "mål" det är det datumet,den dagen & den tidpunkten jag längtar efter just nu så jag nästan dör, värre än en 4 åring på julafton. helt.sjukt! jag dör! jag dör jag dör jag dör! bahhhh, måste sluta tänka för ja... jag som sagt dör. känns som tiden går så saaakta, men vet ändå att tiden går så sjukt fort så ska inte tänka på de. så whips så kommer dagen stå där..

neheppps, nu har jag fyllt på kistan för sista gången för ikväll. ägg & tonfisk röra. nu ska jag ta igen lite skönhets sömn! seee yahhhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0