Rygg Fredag.


Uhh jag är så sjukt trött! Klockan ringde 7 imorse, var på gymmet 8. Och tränade hela ryggen idag. Så jäkla kul att träna rygg! Avslutade passet med 10 minuter gång i lutning på nivå 5,5, med hastigheten 6,5. -Bara för att. Ville inte köra något större  konditions/förbränningspass efteråt, så tyckte att det passade bra att avsluta det hela på.

Nu har jag ätit frukost, och powernap'at. Uhhh, jag är så jäkla trött alltså. Ögonen vill slå igen hela tiden, sitter och typ håller på och somnar hela tiden nu när jag skriver också. Vet inte varflr det är så.. Har sovit hela natten och var någerlunda pigg imorse, har ätit mat. Och kolhydrater... bjääbbb. Kommer väl igång snart,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0