Salladsbar@Ica stan



Triceps & cross pass, done! Kötta 40 minuter idag på crossen på citygym. Såklart med mitt älsklings prog. Vi bjöd in oss själva på frukost hos Marres farmor efter..

Köpte sallad idag på ICA i salladsbaren, och fan vad bra tycker jag att dom införskaffat sig det! Helt as bra! Det vart en sallad på, räkor, kräftstjärtar, krabbsticks bitar, sojabönor, kidney bönor & vita bönor, lite morötter, rödlök, ruccola, blandade grön sallad.. och så la jag till ägg, kikärtor & avokado hemma. Gjorde en dressing på kvarg, sweet chili & vitlök hemma. As gott! Kosta runt 40-50 spänn på affärn.

Har prcis kommit hem från solariumet.. tog rummet med nya rör, och det skulle jag då inte ha gjort!! Fuuuck så bränd jag vart i ansiktet haha! Hoppas det går bort lite till jag ska sätta på mig spackel för kvällen! Ikväll är det personal fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0