Torsdaaag

Går kvällen var as nice! Och gott käk var det med! Dans, spel & skratt var det gott om igår! Jag drack bara 3 st flirt cider, så jag höll inte takterna lika bra som de andra ;-) Men jag hade trevligt ändå!

Dagens gym pass är avklarat. Biccar, mage & satans jobbiga 30 minuter på crossen. Det var såå jobbigt att stå där på crosstrainern idag för psyket. Tänkte hela tiden att det räckte, att jag hade vart duktig ändå, och kom med dåliga ursäkter till mig själv att det blev så sent igår, och blabla.. men jag härda ut alla minuterna ändå, så nöjd! Det gick lite segare men jag gjorde klart, nådde målet.

Ska snart ta en prom med hundarna hade jag tänkt, släppa dpm fria så de får springa av sig & busa i snön. Till lunch blir det en tonfisk, ägg & avokado sallad m kvarg sås! mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0