Underbaravårväderifebuari!


På gymmet imorse vaaart det 30 min löpning på bandet,10intensiva minutrar på hojjen, och avslutningsvisnågra övningar för biccarna. Skoent pass! Svettigt pass! Imorgon hoppar jag på ett nytt upplägg..  Lunch idag, tacoooos! EFterätt, semla! Heehehe. SÅ smarrigt! Nu håller jagpå att "vår-städar" här hemma, över allt. I minsta lilla vrå kommer trasan fram i.. så himlan skönt med ett nystädat hem! I vardagsrummet står fortfarande min omonterade sängram... i lådor. Jag hoppas mannen som ska skruva upp den kommer idag.. han ligger troligtvis bakfull hela dagen OCH kvällen.. Snurrar upp den själv om inte annat om det inte blir av ikväll, och där med basta! Då får det sluta hur det vill, så jäkla drygt att ha det stå som det gör nu.. Näeee nu ska ja slurpa i mig de sista kaffet sen fortsätta med städningen! Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0