Axlar & smörgåstårts tisdag!




Goood eftermiddag! Körde ett riktigt dunder pass imorse på gymmet med Marre. Det var axlarnas tur, och fy jäklar vad bra det gick, mooosade var ordet tamigfan! Bästa axel passet på bra länge!

Vart en trip till Örebro under lunch & nu snart blir det födelsedags fika! -Smörgås tårta mhmmmm!

Mitt paket nr 2 från gymgrossisten kom idag! Toppen kom förra veckan och satt hint, idag kom mitr protein cookies and cream, och det var så jävla gott!! Smakar toffefi typ.. och linne från betterbodies satt som en smäck! Bästaaste träningslinnet känner jag på mig att det blir ;-)

Ska ta mig ett förbrännings & konidtions pass ikväll med.. får se om det blir före eller efter fikat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0