BB - Ben & Bränna


Jag har nyss solat! Får ju egentligen inte sola på 6 månader.. nu har det ju gått ca 3,5 månad. Men har ju kirurg tejp på.. sen tränings top, + la för med papper.. och + att jag hade en linne dubbel vikt över. Så det kan fan inte gått igenom, och som jag har längtat att få ligga och steka i solariumet.. var helt underbart!!

Klockan ringde 07,15 idag, gick inte upp förräns halv åtta snoret. Var så himla trött alltså! Kände mig smått stressad också för att jag skulle träffa Marielle på gymmet halv 9. Vaknade as hungrig men efter en kopp kaffe vart jag as mätt. Gjorde ordning en skål gröt men orkade verkligen inte äta upp den så det vart bara några skedar.. snurrade sen om till tränings kläderna och gick.. värmde upp på cyckel - 30 minuter. Brände så sjukt i vaderna och baksida lår, ont i stjärten fick jag med.. 4 övningar ben senare drack jag upp min protte dryck illa kvickt gick hem på en promenad med hundarna. Nu sitter jag i soffan efter solariumet. Åh det var så himla skööönt! Men tiden gick så sjukt snabbt, 18 minuter kändes som 5 minuter!

Lunch idag bestod av mini keso, en kiwi, ½ banan, 1 msk oskalade sesamfrön & 1 msk solros kärnor. Ska ta en dusch nu, och byta tejpen.. 1½ vecka sen jag bytte nu. Alltid lika kul att se hur ärren förändras.. hehe konstigt va?! Blir nog en till op.... men inte förrän i höst.. eller till nästa års höst...... nice som fan att jag klarat mig utan några kompliaktioner & att det läker så fint som de gör.. perfectoo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0