Bby you're a rockstar!


Biggest looser igår, fyfan vad dom är duktiga! Så himla kul att se dom vrkligen köra skiten ur sig!

Idag tog jag sovmorgon eenda till 9 snoret. Jag hade ställt klockan på 8 men jag sov som en gnu.. 2 koppar kaffe, 2 piller och en halv portion gröt så var jag redo för lite gym. Vart crosssen 45 minuter, jag har ett starkt kärleksband till crossen! Im just löööve it! Knata sen till ICA och köpte lite kvarg, the och soja mjölk! Love sojamjölk! Och det är så jäkla tråkigt att det regnar ute!!

På tal om ingenting så har jag fortfarande sååån tränings värk i bena. Just i bena brukar sitta kvar så himlans länge.. nu ska jag strax göra iordning lite lunch, blir nog samma hit som igår. Och ev inväntar jag strax Mika för lite snaaack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0