Boy, I’m achin’, make it right My temperature is super high If I scream, if I cry It’s only ’cause I feel alive.


Jag håller på och städar & tvättar för fullt! Skönt med ledigt.. Jag Elina och Mika åkte upp till actic vid 10,30 tiden imorse. Gångbandet 30 minuter 2 super set mage, och sen körde vi 3 super set biceps med.. lite lagom lätt så där för mig, haha. Kan liksom inte köra för tungt så behöver köra lite fler reps.. och det blir ju inte alls samma trötthet mot när man kör "tungt". I ex maskinen man kör mage, brukar jag kunna köra m ca 50 kg tyng. Idag avsluta vi med den och jag fick ta 13 kilos tyngd! Meeen men. Thats life huh? Jag ska kila ner mot tvätten nu och sen blir det nog chillidill i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0