But you won't stop, stop telling me what, what I want to know I'm ejecting the sign of you deleting the thought of you record this, or what you may call.


Det är Söndags kväll, men jag tycker ändå det är Måndagskväll i min hjärna! Jobbade även idag till halv ett. gick direkt till citygym och körde ett cross. pass. Åkte hem och dushade, och dushade även Enzo efter, snagga han kort-kort. Fint fint! Tog mig sen en powrnap på dryga 2h. Sen kom Emil och hämtade upp mig så åkte vi till ICA och handla lite.. vi åkte sen tillbaka, hem till mig igen och så la vi en beställning på gymgrossisten. Jag tog en bb träningstop bla. i militär, as sniiiigg! Och vi handlade över 3000 så vi fick välja en whey-80 gratis, peeeerfect! Den påsen fick jag, och det vart vanilj. Här ska det ätas proteinpannkakor framöver! MUMS!

Nu har jag avslutat första träningsveckan! Och det känns sååå skönt att va tillbaka! Och att komma mer och mer tillbaka i gamla rutiner.. gör mig så glad!

Igår var jag hos Marielle och Jack och tittade på Gladiatorerna, vi hade mys med frukt och blandade nötter! As göööttt! Och fyfan vad kul det var, sicka snygga män & prudar! Helt sjukt, got damn it! Vi sattt i soffan alla tre och dregglade... Hero, Wolf, Pansar och Prime är mina favoriter hos herrarna! Jag dog lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0