Fridaynight.


Inatt jag jag verkligen sovit som en stock! Och det var sååå skönt att vakna i ett prasslande varmt dun täcke! Nu har hungern kommit i fatt och ska snart göra lite frulle! Kanel havregrynsgröt m vaniljmjölk.

Igår var det film kväll, var meningen att jag och min N skulle se Twilight 4, men tji fick vi. Det gick ju inte.. Så vi satte på "Dont let him in" Och den var så sjukt dålig, dåliga skådespelare, dåligt ljud & ljus, och dålig bild kvalite. Kändes som en film från 1900 talet ungefär... Och den varade bare 1h, stod ut den timmen.. Vart "Love ant other drogs" efter den, och den var fan aas bra tycker jag! På bordet stod det mango & annnanas sallad, 3 sortes choklad, popcorn & vitlöksbaugett. Yammi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0