Have you heard the news today?

Måndag eftermiddag, igen! Tiden rusar så fort.. redan mitten av Januari.. hallå där! Sitter hemma och as fryser om fossingarna, jaghar så sjukt kallt i min lägenhet alltså..

Min helg har varit lugn och skön, har även haft min jobb helg. Inge chirre o dirre på bordet inte! As nice.. Jag jobbade till 12,30 idag och gick till citygym på dirren med marielle. Måndag - benens dag. Och passet gick hiiint! Värmde upp på crossen 10 minuter och sen körde vi 4 set liggande & sittande benspark, och 5 set i en maskin man står upp och sparkar bakåt.. 4 set knäböj m skivstång. Hade med mig i vanlig ordning protein drycken med mig i väskan så den åkte ner i magen illa kvickt då jag inte hade ätit mer en protein dryck till frulle och en mandarin till lunch, så va var gaaanska hungrig! Vi gick hem och hämtade hundarna och tog oss sen en 5 kilometers promenad. Nu sitter jag och väntar på att min mat ska bli färdig.. kamutvete & kyckling pytt. Och förrns nu slog det mig hur lite jag ätit idag. Och då har jag inte ens lagt in promenaden eller gympasset i appen, bara lagt in kosten alltså. Så skulle jag dra av kalorierna på prommen & gymmet så liggerjag väl skapligt minus hehe hehe...  weeeeell, skinny bitch sa vi?!! ;)


Kommentarer
Postat av: anja

vad är det där för app?! :) förklara!

2012-01-16 @ 20:42:40
URL: http://aanjarekic.blogg.se/
Postat av: c

det är ju shapeup appen som jag tipsa dig om förut? el missa jag det hehe.. går träningen & kosten bra för dig?!=))

2012-01-16 @ 21:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0