I'm alive And I will survive. Show the world that I can take it. When I hot the heights. Put my name in lights..

Åh det är såå skönt att komma upp på mornarna, och veta att man har hela dagen på sig att göra vad som än faller in. Imorse ringde klockanhalv 7. Gick ut med hundarna, gav dom frukost. Och sedan snurrade jag om till träningskläderna & gick ner till grannen på en snabb kopp kaffe. Strax efter 7 åkte jag josse & marre i svarta pärlan till citygym. Crosstrainer 45 minuter 2:2 intervaller i stegring, efter dom svettminuterna vart det några axel övningar.. det är inte många övningar jag känner att jag kan göra ännu pga bröstoperationen. Så det blir dom jag känner att jag klarar av och på lätta vikter. Idag var 3 & 4 kilos hantlarna mina vänner. Det kändes lite konstigt i början och på vissa övningar men det är väl ovant med. Armhävningar ska jag aldrig mer göra enligt min läkare, inte träna rena bröst övningar heller för den delen. Så det kommer bli lite känsligt nu i början att träna överkroppen. Man använder bröst musklerna till mycket mer än vad man tror i "vanliga livet" också, hehe.. har knappt kunna torkat av diskbänken till förrän några veckor sen. Pga att man använder bröstmusklerna i den rörelsen..

Jajaa, jäklarns vilken träningsvärk jag har i baklåren och rumpan! Sitter i soffan, ny duschad & peelad, i mysdressen under duntäcket & äter frukost. Finn Crisp m ägg & örtsalt! Mmmmh namnaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0