I'm bulletproof, nothing to lose.


Tjolahopp! Satt i soffan och vart sugen på nå gottit.. öppnade frysen och hittade kvarg glass som jag gjorde för säkert 2 månader sen.. så nu står den på upptining! Tror jag bara användt mig utav kvarg, proteinet jordgubb & vitchoklad & färska jordgubbar.. Juste, gladiatorerna startar på lördag! Får inte missas!!

Dagens pass skulle vart bröst, meeen.. eftersom jag inte ska göra det så vart det 30 minuter gång på bandet (med 2,5 lutning) uppe på actic.. åkte hem till mika efter och snackade lite skit med elina.. den fisen åker ju till thailand om ca 1 vecka, så jäkla avis! Min livresa var i thailand.. fyfan vad underbart det var! Går inte att beskriva, skulle kunna bosätta mig där.. åh..

Till middag vart det pepparbiff m vitkål & morots sallad och en go green mexicana salsa.. mycket gott! Tog med mig hundarna på en 5 kilometers kvällsrunda efter jag smält maten..

Fyfaaan, nu kör vi! Nu ska fettet brännas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0