One night in italy@Freaks

Har precis kommit upp till mig. Jag Georg Marielle & Jack var käkat lite tapas @italy style. Ska ha vart mycket goda saker, själv höll jag mig till vitlöks stekta rökor i någon smörja, något kex & vindruvor.. Mina smaklökar gillar inte såndärt.. men det ser gott ut, hehe men det räcker att titta på. Mycket trevligt, jag höll mig i nyktert läge medans de andra förtärde bland annat vitt och rött vin, samt någon bärsa. Kvällens höjdpunkt var såklart Gladiatorerna. Fyfan säger jag bara.. blir alldeles galen framför teven! Smälter som ost!!

Ska ta mig en äggmacka till kvälls mål nu, och så hoppas jag att det andra dricker för mig ikväll! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0