Pistol pop a pussy drop, drama never stop.

Godkväll! Jag sitter hemma, nydushad och små hungrig och tittar på Berg flyttar in! Dagen startade 7 imorse med en 5 kilometers promenad. Efter frukosten var det tänkt att gå till gymmet. Men jag fick sån jäkla mag värk och hade inga alvedon hemma. Så jag tog en citodon... tjaaa., behöver jag säga nå mer? Jag vart så jäkla trött så la mig i soffan och somnade.. och har vart seg hela dagen för det. Fattar inte att jag åt 5-6 st om dagen (!!) efter operationen...

Pallra mig till Nisse som fyller 17 barre idag. Fikade både tårta & kladdkaka som hon hade bakat iordning. Myyycket gott!

Har tagit mig ett bad i min jacuzzi i kväll... och jag fattar inte.. varje gång jag badar så blir jag så stört törstig?! Kan dricka hur mycket vatten som helst känns det som? I don't get it?! Någon som kan ha en förklaring på det? Haha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0