So bittersweet..


Känner mig ganska trött i huvudet idag fast det är en ledig dag från jobbet. Tog mig en sovmorgon till 08,30.. och drack 3-4 koppar kaffe nere hos grannen som också vart min frukost. Vi tvättade sen 3 maskiner ihop och var klara runt 12 snoret. Så min lunch vart en seeen "frukost". En halc portion havregrynsgröt m linfrön, 2 finncrisp m 1 ägg. Gick sedan till citygym och träna axlar. 5 övningar senare gick vi till ICA och hämtade ut ett paket m protein. Och jäääklar vad gott bluberry smoothie luktar! Gudomligt! Ska bli as spännande och se hur det smakar... Vi tog med oss dogzen och gick en 5 kilometers promenad. Till middag idag vart det samma som igår. Vart riktigt gott alltså!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0