Söndags morgon, flyg du

Goodmorgon! Sov ända till 10, blivit värsta sjusovarn när jag inte behöver gå upo?! Vaknadade runt 8 först men "skulle bara" ligga en stund och vakna till.....

Jag har börjat stickat igen. Den här gången ett par sockor till Mikaela. Och dom kommer blir sååå fina! Jag stickade ett par till mig själv förra året men dom vart lite små, använder dom varje kväll här hemma så dom har blivit lite slitna, små hål här och där... Så körde dubbel tråd till dom här sockorna.. Rosa och vita. Typiskt Mika ;)

Ahhh träningsvärk i magen från igår, även lite i triccarna. Och har fortfarande träningsvärk i baklåren.. Har inte blivit van med att ha träningsvärk igen så det blir ett jäkla gnällande från min sida.. Face it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0