Tisdags fika & axlar.

Nyduschad och gymmet är avklarat, kommer dock bli ett till pass på Hällbackens gym efter lunch. Ska träna skiten ur Irene ;-) Tänkte att jag ska köra lite kondition och förbränning på trappmaskinen då.

Imorse traska jag till city gym själv, då min tränings chompis hade skola. Men det gick lika bra ändå. Körde 5 övningar för axlar och hoppa sen på crosstrainern i 40 minuter. Phuueee!! Hard work work! Nu sitter jag i soffan efter lite mellan måls fika. Colesslaw gjort utav kvarg morötter och vitkål på hårdmacka.

Läste på facebook nyss.. och jag undrar om det går någon slags trend att skämta om att man vill ha upp åt tjack?! Tycker det är många som "skojar" om att de behöver/vill ha upp åt tjack, tramadol el benzo? Fattar inte ironin i det, ser folk droger som ett skämt? Man kankse ska vara mer försiktig med vad man skriver istället.. ser inget roligt alls med det. Tycker mer det är löjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0