You got that kind of medecine that keeps me comin’



Gårdagen var en total vilodag. Jobbade till 12.30 och sen var det bara hem och vila, var så trött! Framåt kvällen träffades jag Mika & Elina och åkte till ICA och handlade lite käk.. Från början hade vi bestämt fransk fiskgratäng m potatis, broccoli och morots mos.. men väl inne i affärn ändrade vi oss till hemma gjorda köttbullar och potatis, blomkål och morots mos! Vi åkte hem till mig och hade lite Torsdags mys. Tur säger jag att vi inte köpte efterrätt som vi tänkte först, för vi alla låg i mat koma efter måltiden ;-)



Medans Elina agera kock i köket spelade jag & Mika bowling & pingis. Och jag får alltid stryk..

Mikaela jätte snygga gubbe hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0