@At home.



Halvsitter i soffanoch magen små kurrar något.. var hemma imorse runt 08,40. Gick raka vägen till city och svettades på crossen 30 minuter och avslutade med ett gäng set i mage. Gick till mamma på dirren och hämtade hundarna,mina små älskade!!

Dagens upplägg.. påtränings fronten är just kondition och mage.. och det är så himla svårt att hålla i tyglarna när tränings ruset smyger sig på, det är lycka! Älskar'e! Man mår så bra av träning!! Jag ska ta och vila en stund nu,sen skajag träffa Josse och få mitt älskade protein.. ska träffa Mika på eftermiddagen.. och så ska jag släppa på kopplet och köra ett löp pass ikväll faktiskt,med Marielle. Och där i mellan ska jag hinna laga käk.. har 5%ig nötfärshemma som jag hade tänkt göra nå gott med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0